E-mail marketing to jeden z najbardziej innowacyjnych sposobów, w jaki możesz sprzedawać swoje towary osobom, które prawdopodobnie je kupią.
Zbudowanie skutecznej listy e-mailowej wymaga jednak pewnej wiedzy. Ten artykuł pokaże Ci kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby odnieść sukces w e-mail marketingu.Bądź wytrwały w swoich próbach dotarcia do klientów. Nie musisz codziennie wysyłać e-maili, ale pamiętaj, że możesz nie przyciągnąć uwagi klienta lub firmy, dopóki nie zostanie on kilkakrotnie narażony na Twoją markę lub produkty. Dotykaj bazy często, ale nie tak często, żeby wydawało się to zbyt denerwujące.Kiedy poprosisz ludzi o wyrażenie zgody, poinformuj ich, czego mogą się spodziewać. Powiedz im, co będziesz wysyłać i jak często to wysyłasz. Ludzie chętniej się zarejestrują, jeśli będą wiedzieć, że nie będziesz zalewać ich skrzynek odbiorczych rozwlekłymi e-mailami, których nie mają zamiaru czytać.Zawsze pamiętaj, że do sprzedaży usług i produktów powinieneś używać e-mail marketingu. Twoje e-maile powinny sprawić, że czytelnicy będą chcieli kupić Twoje produkty. Możesz to zrobić, wysyłając wiadomość e-mail, która podkreśla informacje o nowym produkcie, promuje starszy produkt lub oferuje specjalną ofertę.Zaplanuj strategicznie, kiedy Twoje e-maile zostaną wysłane. Ludzie nie lubią otrzymywać e-maili w niewygodnych momentach, zwłaszcza jeśli jest to coś, na co muszą szybko reagować. Bądź rozważny, czyniąc swoje oferty wygodnymi i łatwymi do wykorzystania przez ludzi, a będziesz miał więcej sprzedaży niż w innym przypadku.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej. Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu.
Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo.
Po wysłaniu wiadomości e-mail dowiedz się, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności. Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej. Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Przygotuj się na odpowiadanie na e-maile, jeśli Twój e-mail marketing jest prowadzony prawidłowo. Jeśli odpowiedź zajmie Ci zbyt dużo czasu, możesz przegapić kilka okazji. Jeśli dostarczasz dobre treści, które są bezpłatne, przygotuj się na otrzymanie odpowiedzi od odbiorców. Musisz być przygotowany i dostępny tak bardzo, jak tylko możesz.Przyciągnij uwagę czytelników odpowiednim tematem. Możesz chcieć zobaczyć od 30 do 50 znaków i stworzyć poczucie pilności. Wiersz tematu powinien wskazywać, czego czytelnik może się spodziewać po otwarciu wiadomości e-mail. Włączenie atrakcyjnej zachęty zwiększy zainteresowanie odbiorców.Strzeż się dołączania załączników do e-mail marketingu! Masowe wiadomości e-mail z załącznikami są natychmiast podejrzewane przez większość filtrów spamowych jako spam. Ponadto w dzisiejszych czasach wiele rodzajów złośliwego oprogramowania komputerowego i wirusów jest przenoszonych w załącznikach do wiadomości e-mail i ludzie są tego świadomi. Twój e-mail jest zagrożony natychmiastowym usunięciem, gdy zobaczy załącznik, nawet nie zostanie przeczytany.Oprócz korzystania z e-mail marketingu, włącz marketing SMS do swojej kampanii. Poproś klientów, aby zarejestrowali się w opcji SMS i wysyłali im wiadomości tekstowe, gdy są w drodze. Kiedy te dwie metody są używane razem, masz większą szansę na pozyskanie większej liczby klientów do zarejestrowania się w Twoim produkcie.Teraz, gdy przeczytałeś cały artykuł, powinieneś mieć dobre pomysły na e-mail marketing. Skorzystaj z poznanych właśnie wskazówek i od razu zacznij tworzyć listę. Ucz się dalej o e-mail marketingu, a w końcu będziesz mieć ogromną listę, która zwiększy twoją bazę klientów.