Istnieje kilka praktyk, o których musisz pamiętać, promując swoją firmę za pomocą poczty e-mail.
Trzymanie się z dala od filtra spamu i zachęcanie odbiorców do przeczytania wiadomości e-mail jest kluczowe, ale jakie strategie możesz zastosować, aby upewnić się, że tak się stanie? Oto kilka porad i informacji o tym, jak wykorzystać e-mail marketing, aby zwiększyć sukces swojej firmy.Każdy e-mail powinien mieć jedną wiadomość i powinien być jasny. Może to pomóc uniknąć znudzenia lub zdezorientowania klientów z powodu przeładowania informacjami. Zastanów się, jakie jest Twoje przesłanie i powiedz je jasno i prosto. W końcu Twoi klienci będą wdzięczni za przekazanie informacji w zwięzły i zorganizowany sposób.Spróbuj wysłać wiadomość e-mail do swoich klientów z informacją, aby nie zwlekali. W odpowiedzi wstaw sugestię, która każe im kupić teraz. Zakończenie mogłoby im powiedzieć, żeby nie przegapili tej niesamowitej okazji, czekając. Zamiast tego powinni działać już teraz, aby czerpać pełne korzyści.Powinieneś kontaktować się ze swoimi subskrybentami w określonych odstępach czasu i potwierdzić z nimi, że nadal są zainteresowani otrzymywaniem od Ciebie e-maili. Większość firm robi to co dziewięć miesięcy, aby mieć pewność, że nie są postrzegane jako irytujące. Zagwarantuje to również, że osoby z Twojej listy e-mailowej będą naprawdę zainteresowane, a nie tylko zajmują miejsce.Nie umieszczaj krytycznych informacji na obrazach podczas wysyłania wiadomości e-mail. Większość dzisiejszych klientów poczty e-mail, zwłaszcza internetowych, nie wyświetla prawidłowo tych obrazów. Jeśli obrazy nie wyświetlają się automatycznie, wiadomości mogą być nieczytelne. Użyj jasnego i czytelnego tekstu jako odpowiednich informacji i upewnij się, że wszystkie obrazy mają opisowy znacznik alt.Nie chcesz zrazić dobrego klienta tylko po to, by utrzymać wysoką bazę e-mailową. Z tego powodu zawsze powinieneś dać czytelnikom łatwy i oczywisty sposób na rezygnację z subskrypcji. Aby postawić na srebrną podszewkę na prośby o anulowanie subskrypcji, stale pytaj czytelników, dlaczego chcą zrezygnować z subskrypcji i wykorzystuj te informacje, aby poprawić wrażenia dla przyszłych czytelników.Opowiedz historię za pomocą swojej kampanii e-mail marketingowej.
Musisz pomyśleć o tym, jak przyciągnąć uwagę czytelników.
Jak lepiej przyciągnąć ich uwagę, niż opowiedzieć historię, która wiąże się z sukcesem w Twojej niszy biznesowej. To ich zaintryguje i daje możliwość zdobycia nowych klientów.Gdy ktoś zapisze się na Twoją listę e-mail marketingową, potwierdź, że tak naprawdę zamierzał to zrobić. Wdrożenie tej strategii double opt-in znacznie zmniejszy prawdopodobieństwo, że Twój dostawca poczty e-mail będzie otrzymywał skargi dotyczące spamu. Ponadto będziesz mieć pewność, że osoby otrzymujące Twoje e-maile są rzeczywiście zainteresowane tym, co im wysyłasz.Twórz zwięzłe tematy. Aby przyciągnąć uwagę czytelnika, wiersz tematu nie powinien przekraczać sześćdziesięciu znaków. Jeśli nie da się uniknąć długiego tematu, upewnij się, że najistotniejsze informacje znajdują się na początku tematu, aby nie zostały skrócone.Spraw, aby Twoje wiadomości e-mail opowiadały czytelnikowi historię. Storytelling to jedna z najpotężniejszych technik reklamowych. Każda odsłona biuletynu lub mailingu powinna opowiadać kolejny fragment „historii” przekazu reklamowego. Muszą być w jakiś sposób połączone, na przykład przez to, że każda wiadomość kończy się wskazówką lub referencją.Przechowuj ważne aspekty swoich wiadomości „nad zakładką”. To „zagięcie” odnosi się do obszaru, który jest przeglądany w programie pocztowym. Wszystko, co jest ważne, powinno być ułożone z myślą o tym „zawinięciu”. Wielu czytelników używa ich do podglądu wiadomości przed podjęciem decyzji o jej otwarciu. Przechowuj wszystko, co ważne w tym obszarze, aby nie musieli przewijać, aby to znaleźć.Postępując zgodnie ze wskazówkami znajdującymi się tutaj, możesz stworzyć kampanię godną czytelnika. Używaj ich do wszystkiego, co aktualnie się dzieje, lub stwórz zupełnie nową kampanię, a będziesz zaskoczony wynikami.