W świecie mobilnym ważne jest, aby promować swoją markę, aby wyróżniać się na tle konkurencji.
Tutaj przydaje się inteligentny marketing mobilny. Pomoże to odwiedzającym Cię znaleźć i zapamiętać, co może skutkować większym ruchem i większymi zyskami. Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami, aby Twoja firma wyróżniała się na tle innych.Pracuj nad kompozycją wiadomości. Możesz użyć tylko 160 znaków, więc bądź zwięzły, ale jasny. Przy wysyłaniu wiadomości tekstowych dopuszczalne są skróty lub „mówienie tekstu”. Twoja wiadomość o rezygnacji może również zawierać tego rodzaju wiadomość. W ten sposób możesz zapisywać postacie. Możesz uzyskać dobre pomysły od niektórych tłumaczy.Dodaj poczucie pilności lub wartości do działań związanych z mobilną kampanią marketingową. W większości przypadków klienci korzystający z łącza mobilnego lub reklamy oczekują, że otrzymają informacje szybko i w krótkich segmentach. Zamiast próbować umieszczać dużą ilość treści lub informacji za pośrednictwem kanału mobilnego, skup się na krótkich seriach, które mają zapewnić klientom wystarczającą ilość informacji, aby wzbudzić ich zainteresowanie.Wzbogać swoje wiadomości tekstowe o inne formy komunikacji. Skorzystaj z marketingu wielokanałowego. Dla dzisiejszej publiczności jedna forma komunikacji nie wystarczy. Każdy styl komunikacji ma swój własny zestaw zalet i wad. Dlatego najlepiej używać więcej niż jednego.
Spróbuj wysłać pocztę bezpośrednią, e-mail i sms, zanim wydarzy się coś ważnego.Upewnij się, że Twoje reklamy działają na wszystkich typach urządzeń mobilnych.
Jeśli twoje programowanie jest dostępne tylko dla jednego typu, takiego jak Android, stracisz na całych populacjach potencjalnych klientów z innych platform. Korzystanie z programowania wieloplatformowego to najlepsza metoda na przyciągnięcie jak największej liczby klientów do Twojej firmy.Link do ciekawych stron internetowych. Jedną z fajnych rzeczy, które możesz zrobić, aby poprawić relacje z klientami, jest połączenie ich z witrynami, które Twoim zdaniem będą sprawiać przyjemność. Mogą to być posty na blogu, portale społecznościowe, loterie lub cokolwiek innego, co wybierzesz. Tylko upewnij się, że nie przesadzisz, spamując je.Utrzymaj swój program. Nie ma nic bardziej rozczarowującego dla klienta niż zapisanie się do mobilnej kampanii marketingowej i nigdy nie usłyszenie od firmy. Poświęć trochę czasu na wysłanie klientom wiadomości przynajmniej raz w tygodniu, nawet jeśli jest to po prostu coś prostego, na przykład powiedzenie im, że cieszysz się, że masz ich na pokładzie.Chociaż każdy marketer powinien opracować plan marketingu mobilnego, nigdy nie powinieneś spieszyć się z tego rodzaju marketingiem. Pomyśl tylko, że tak długo radziłeś sobie bez marketingu mobilnego, dlaczego miałbyś teraz natychmiast w to wskoczyć? Nie spiesz się i stawiaj małe kroki, wchodząc po drabinie.Nie ma na świecie powodu, dla którego starsze media nie mogłyby znaleźć się w Twojej nowej mobilnej kampanii marketingowej. Musisz tylko przemyśleć, w jaki sposób ten materiał jest prezentowany Twoim klientom. Na pewno będziesz musiał pomyśleć o usprawnieniu go, skróceniu i o wiele bardziej przejmującym.Pamiętaj, aby zgłosić roszczenie do swojej firmy na stronach lokalizacji każdej sieci społecznościowej. W marketingu mobilnym chodzi o lokalizację, lokalizację, lokalizację. Wszystkie inteligentne urządzenia mobilne mają wbudowaną świadomość lokalizacji, dzięki czemu użytkownicy mogą rozpoznać, co jest wokół nich. Upewnij się, że mogą Cię znaleźć, zgłaszając prawa do Twojej strony w witrynach takich jak Foursquare, Facebook Places, Gowalla i Google Places.Jak widać z poprzedniej listy wskazówek, marketing mobilny może naprawdę zmienić siłę obecności Twojej firmy. Wymaga to dużo pracy, dużo pracy w sieci i mnóstwo cierpliwości. Ale w końcu warto mieć udaną kampanię biznesową.